Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:683552
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

44.Personāla darba novērtēšanas galvenie mērķi.
Vērtēšanas mērķi ir šādi :
-rosināt indivīdu, -uzlabot darba izpildi; -veicināt izpratni par to, ko no darbinieka gaida; -attīstīt darbinieku profesionālo kvalifikāciju, īpašības un prasmes, kas nepieciešamas ieņemamajam amatam, kā arī nākotnei; -uzlabot uzņēmuma kopējo darbu, jo vērtēšanai ir jābūt virzošajam spēkam; -nodrošināt optimālus, tajā skaitā divpusējus saziņas kanālus; -motivēt darba darītājus; -izvēlēties darbiniekus rezerves veidošanai. Darbinieku vērtēšanu var veikt tiešais vadītājs, eksperti(tai skaitā kolēģi). Darba kolektīvs, personāldaļa, kura palīdz sagatavot vērtēšanas instrumentāli, veic apstrādi, analīzi, sagatavo priekšlikumus, apstiprina ekspertus. Vadītāju vērtēšanu var veikt kolektīvs, tajā skaitā padotie, augstākā vadība, patērētājs.
45.Personāla novērtēšanas klasifikācijas kritēriji.
Vērtēšanu var klasificēt pēc šādiem rādītājiem : 1)pēc kompleksa, kad izvērtē visu darbību, lieto vairākas metodes; 2)pēc lokālā, kad vērtē atsevišķu funkciju, atsevišķu tās daļu; 3)pēc sistematizācijas, kad vērtēšana notiek kā noteiktai sistēmai konkrētā laika posmā vai bez sistēmas, proti, kad uzskata par nepieciešamību; 4)pēc vērtēšanas objekta, individuālā vai kolektīvā; 5)pēc iemesla, kad vērtē regulāri, piemēram, reizi gadā, vai kad rodas vajadzība.
46.Motivācijas loma vadīšanā.
Motivēšana ir darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personīgos mērķus. Motivēšanas process izskatās šādi : Vajadzības – vajadzību apmierināšanas iespēju meklēšana – Rīcības izvēle, lai apmierinātu vajadzības – vajadzību apmierināšanas vērtējums – jaunu vajadzību meklēšana. Motivējot darbiniekus, pielietojot psiholoģiskās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, organizācija samazina izdevumus, jo tiek celts darba ražīgums un kvalitāte, ieinteresēti un saglabāti vajadzīgie darbinieki. Tādējādi tiek sekmēta organizācijas un darbinieku mērķu sasniegšana.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties