Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:578890
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vadīšanas būtība un organizācija   
2.  Vadības teoriju attīstība   
3.  Organizācijas iekšējā un ārējā vide   
4.  Komunikācijas vadīšanā   
5.  Vadīšanas lēmums   
6.  Vadīšanas mērķi   
7.  Vadīšanas funkcijas. Plānošana   
8.  Vadīšanas procesa organizēšana   
9.  Vadīšanas organizatoriskās struktūras   
10.  Kontrole un koordinēšana   
11.  Motivēšana   
12.  Vadītāja vara. Līderisms   
13.  Vadīšanas stils   
14.  Pārmaiņas organizācijā   
Darba fragmentsAizvērt

1. Vadīšanas būtība un organizācija
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa/ mērķu sasniegšanai.
Organizācijas pazīmes:
Grupas dalībniekiem vienots mērķis
Cilvēku grupas esamība
Organizāciju iedalījums:
Formālas organizācijas- pēc organizācijas īpašnieka vai vadītāja gribas izveidotas grupas, kuru uzdevums ir organizēt darbību.
Neformālas organizācijas- spontāni izveidotas cilvēku grupas, kas regulāri sadarbojas.

Organizācijas izmanto šādus resursus:
Darbaspēka resursi (personāls, strādnieki)
Finansu resursi ( īstermiņa, ilgtermiņa kapitāls)
Materiālu resursi ( pamatlīdzekļi, izejvielas, gatavā produkcija)
Informācijas resursi (lēmuma pieņemšanai nepieciešamie resursi)

Menedžments- darbību komplekss, ieskaitot plānošanu, organizēšanu, koordinēšanu, motivēšanu un kontroli, kas ir vērsta uz organizācijas darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai organizācijas mērķus sasniegtu ar augstāku efektivitāti.
Menedžmenta pamatfunkcijas:
1.Plānošana- organizācijas mērķu noteikšana un stratēģisku, taktisku, operatīvu plānu izstrāde, lai šo mērķi sasniegtu.
2.Organizēšana – organizācijas resursu koncentrēšana, sadale un organizācijas struktūru veidošana, lai labāk izpildītu noteikto plānu.
3.Koordinēšana - organizācijas darbinieku darba un darbību saskaņošana, lai īstenotu organizācijas mērķus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1308948
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties