Ir 3 kopīgi faktori organizācijās: cilvēki, mērķi, struktūra. Privātie uzņēmumi- pieder indivīdu, partneru un akcionāru finansēti, atbild īpašnieku vai biedru priekšā; galvenais mērķis ir komerciāla rakstura, piemēram, peļņa, nopelnītais pret ieguldīto, tirgus daļa vai pārdošanas apjomi. Publiskais sektors- valdības radīti; parasti peļņa nav kā mērķis, bet ir politiska nozīme. Organizācijas eksistē noteiktu mērķu sasniegšanai un tās dalībnieku apmierinātības radīšanai Organizācijas ir cilvēku struktūras. Organizācijas ir sabiedrības organiska daļa, un tās darbojas privātajā un publiskajā sektoros. Organizācijas pamata elementi: Operacionālais pamats – tieša tehnisko vai ražojošo operāciju izpilde un reālu darbu uzdevumu veikšana Operacionālais atbalsts – saistīts netieši ar tehnisko vai ražojošo procesu, bet cieši saistīts ar reālo operacionālo darbu izpildi. Organizācijas atbalsts – servisa nodrošināšana visai organizācijai, ieskaitot operacionālo pamatu, bet parasti ārpus reālās operacionālo darbu plūsmas. Augstākā vadība – rūpējas par vispārējiem mērķiem un politiku & stratēģisko lēmumu pieņemšana. Vidējā līmeņa vadība – rūpējas par aktivitāšu koordinēšanu un integrēšanu & nodrošinot saikni ar operacionālā līmeņa personālu .Servisa organizāciju raksturīgās pazīmes: Klients ir servisa procesa dalībnieks ,servisu nevar uzkrāt un uzglabāt, to laiks iznīcina t.i. Ja to nelieto, tas ir kā izšķiests ,serviss ir mazāk aptaustāms / tverams & grūtāk to izskaidrot vai nokomunicēt.…