Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:173250
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Menedžmenta hierarhija un menedžeru līmeņi.
Menedžmenta hierarhija:
1)institucionālais menedžments
2)vadības menedžments
3)tehniskais vai uzraudzības menedžments
Menedžeru līmeņi:
1)augstākā līmeņa menedžeri - neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību
2)vidējā līmeņa menedžeri- salīdzinoši liela menedžeru grupa, kas darbojas starp menedžeru zemāko un augstāko līmeni
3)zemākā līmeņa menedžeri- vislielākā menedžeru grupa, kas kontrolē darbiniekus, kuri nav menedžeri.
2.Menedžera prasmes un zināšanas
Pēc teorijas speciālista R. Kaca uzskatiem ir 3. nepieciešamo prasmju un zināšanu veidi:
1)konceptuālās prasmes un zināšanas- menedžera spējas domāt abstrakti un stratēģiski risināt ilgtermiņa problēmas.
2)savstarpējo attiecību prasmes un zināšanas- spēja strādāt ar cilvēkiem
3)tehniskās prasmes un zināšanas- nozīmē spēju apgūt un lietot specializētos tehniskos procesus
Pēc dažu speciālistu uzskatiem, būtu lietderīgi izdalīt vēl vienu prasmju un zināšanu veidu:
-analītiskās prasmes un zināšanas- nozīmē menedžera spējas ātri novērtēt situāciju.
3.Klasiskās menedžmenta teorijas
Klasiskās menedžmenta teorijas attīstās 2. pamatvirzienos:
1)zinātniskais menedžments- ir teorija par organizācijas darbībām un darbinieku attiecībām.
2)klasiskā organizāciju teorija-izskaidro organizācijas menedžmenta pamatus.
4.Cilvēku uzvedības teorijas
Menedžmentā uzvedību uzskata par līdzekli, lai menedžeris, izmantojot cilvēku attiecības un motivāciju, varētu ietekmēt darbinieku nolūkā sasniegt organizācijas mērķus.
Cilvēku uzvedības teorijas ietvaros veidojās divi virzieni:
1)savstarpējo attiecību skola-pētījumu objekts ir cilvēku uzvedība grupās.
2)motivēšanas teorijas-izskaidro cilvēku individuālās uzvedības izmaiņas, motivēšanas faktoru iedarbes rezultātā.
5.Kvantitatīvās menedžmenta teorijas
40-50 gados populāras kļuva kvantitatīvā menedžmenta teorijas.
Kvantitatīvā menedžmenta teorijā-lēmumu pieņemšanas procesā pamatojas uz statistiskās matematiskas, formālās matemātiskās modelēšanas un matemātiskās analīzes metodēm, izmantojot skaitļošanas tehniku.
Šai teorijai ir dažādas pieejas,vispazistamākās no tām ir šādas:
1)Darbības pētīšana lika pamatus lēmuma pieņemšanas matemātiskās analīzes un modelēšanas metodēm.
2)Menedžmenta operatīvā pieeja lika pamatus dažādu matemātisko metožu lietošanai konkrētās menedžmenta darbībās, lai panāktu labākā lēmuma varianta pieņemšanu.
3)Menedžmenta informācijas sistēmas pieeja likapamatus informācijas tīklu, datoru un datu bāzes sistēmu izmantošanai lēmumu pieņemšanas procesā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1148960
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties