Jauni tirgus raksturojošie lielumi:
/no 80-tajiem gadiem/
Būtiska ģeogrāfiska un konceptuāla (diversificējoša) piegāžu un noieta globalizācija, t. sk. arī nelielos un vidējos uzņēmumos
Strauja produkta dzīves ilguma tirgū samazināšanās
Būtiska pasūtījumu ražošanas lomas pieaugums, kas visspilgtāk atspoguļo patērētāju sabiedrības intereses
Konkurences pieaugums, līdz ar to arī vidējā peļņas procenta samazināšanās un precīzas izmaksu vadības lomas pieaugums
Darbinieku un vadības mobilitātes pieaugums
Noieta un loģistikas problēmu risināšanas novirzīšana sīkajiem un vidējiem ražotājiem un pakalpojumu sniedzējiem.
Vadīšanas problēmas
Integrācija:
Uzņēmuma resursu vadība
Dažādu sistēmu dažādu funkciju apvienošana
Vadības līmeņu sasaistīšanas sarežģītība un dārdzība
Konkurences priekšrocību atbalsts:
IS jābūt elastīgai, lai nodrošinātu ilgtermiņa panākumus
Ekonomiskais efekts :
Lielajiem ieguldījumiem un ilgajam sistēmas izveidošanas laikam ir jāatbilst sagaidāmajiem mērķiem…