Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:495488
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2. Galvenās atšķirības starp finanšu un vadības grāmatvedību
FINANŠU GRĀMATVEDĪBAS uzdevums ir uzkrāt informāciju par saimnieciskajā darbībā jau notikušajiem faktiem un parādīt to uzņēmuma pārskatos. Šī informācija ir domāta uzņēmuma vadībai, īpašniekiem un ārējiem lietotājiem, piemēram, valsts institūcijām, darījumu partneriem, finanšu iestādēm, statistiskajām iestādēm un citiem interesentiem.
VADĪBAS GRĀMATVEDĪBU, kas orientēta uz tuvāku vai tālāku nākotni. Tās galvenais uzdevums ir nodrošināt efektīvu uzņēmējdarbības vadīšanas procesu. Tā palīdz uzņēmējdarbības vadītājiem - iekšējiem informācijas lietotājiem - pamatot un pieņemt lēmumus, plānot, kontrolēt un regulēt dažādas norises uzņēmējdarbībā.
Vadības grāmatvedība ir vērsta uz nākotni. Gala mērķis lēmumi. Finanšu gr. Informācija nav konfidenciāla, vadības gr. Informācija ir konfid. Skaitliskā irformācija finanšu gr. Ir jābūt ļoti precīzai, bet vad, gr. Var būt aptuvena.
3. Lēmumi un to veidi, lēmumu pieņemšanas process
Veicot saimniecisko darbību, uzņēmuma vadītājiem nepārtraukti ir jāpieņem dažādi lēmumi – kādas izejvielas pirkt, kādu produkciju ražot, kuru firmu pakalpojumus izmantot, kur pārdot produkciju vai pakalpojumus u.c. Lēmums ir optimālā, darbības varianta izraudzīšana no diviem vai vairākiem iespējamiem (alternatīviem) ar nolūku ietekmēt nākotnes notikumus( piem. Uzņēmuma attīstību, produkcijas konkurētspēju u.c.)
Lēmumus pieņem ņemot vērā iepriekšējos, pašreizējs un sagaidāmos darbības rezultātus un tendences. Jāatceras, ka lēmums ne vienmer tieši saistīts ar maksimālās peļņas iegūšanu, bet var skart arī tādas jomas, kā reputācijas iegūšana un nostiprināšana tirgū, klientu piesaistīšana, jaunās produkcijas ieviešana ražošanā, organizatoriskās struktūras uzlabošana, zaudējumu samazināšana.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties