Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:690996
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Autors apraksta savu pieredzi ar uzņēmumiem, īpaši aviokompānijām un pakalpojumu
sniedzējiem, kas bieži neattaisno klientu cerības. Stāsts sākas ar to, ka Iberia aviokompānija
pazaudēja viņa meitu, kura lidoja no Spānijas uz Londonu. Neskatoties uz neērtībām un prasīto
skaidrojumu, Iberia nesniedza atvainošanos, kas radīja vilšanos par apkalpošanas kvalitāti.
Pievēršas lielāka mēroga problēmām pakalpojumu sfērā, norādot, ka daudzi uzņēmumi ir
nepietiekami kompetenti, kas izpaužas nesakārtotos procesus un zemos pakalpojuma sniegšanas
standartos. Viņš izceļ pakalpojumu sniedzēju neveiksmes, piemēram, mobilo sakaru operatoru
nespēju nodrošināt pakalpojumu ārzemēs un banku nekompetenci naudas pārvaldībā. Norādīts, ka
daudzās pakalpojumu jomās zīmolvedība nav attīstīta, jo vadītāji bieži vien nesaprot atšķirības starp
preču un pakalpojumu zīmolu pārvaldību. Viņš uzsver, ka pakalpojumu sfērā ir būtiski, lai
darbinieki iemiesotu zīmola vērtības, jo viņi ir tie, kas rada klientu pieredzi. Viņa secinājums ir, ka
pakalpojumu zīmolu pārvaldība ir sarežģītāka nekā preču pārdošana, jo tā ir vairāk atkarīga no
cilvēciskā faktora.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties