Krievi ir orientēti uz savstarpējām attiecībām, ievēro formalitāti, ir polihroni, variatīvi ekspresīvi. Tā kā kultūra biznesā atspoguļo tās valsts kultūru, tad interesanti ir uzzināt, kā ir mainījusies krievu uzvedība pārrunās kopš Padomju Savienības laikiem. Vai krievu uzņēmēji ir iepazinušies ar spēles noteikumiem, kuri valda ārpus Krievijas.
Plaši izplatīta ir pasēdēšana pēc darba, pirms iet uz māju. Trīs reizes piesist pie koka, lai novērst neveiksmi. Trīs reizes nospļauties pāri plecam, lai novērst sliktas ziņas.
Ārvalstu uzņēmēji atzīmē, ka krievu uzņēmēj kultūra joprojām ir atšķirīga no citu valstu kultūrām.
Savstarpējās attiecības. Krievijas biznesā ir svarīgi, lai būtu sakari vai blats. Tā kā krievi ir orientēti uz savstarpējām attiecībām, tad lai kaut ko uzsāktu Krievijā ir jābūt personīgiem kontaktiem. Pamatā Krievijā komercija notiek aci pret aci. Ļoti svarīgas ir privātas vizītes un tālruņa sarunas. Lai nostiprinātu labas savstarpējās attiecības, palīdz šņabis. Uzņēmējam, kurš brauc darīšanās uz Krieviju, ir jābūt labām aknām un laba galvai.
Zema konteksta tiešā komunikācija. Atšķirībā no aziātiem, kuri ir vērsti uz savstarpējām attiecībām, pārrunās krievi saka to, ko domā.
Formalitāte, status un hierarhija. Pēc formalitātēs krievi ir tuvāki vāciešiem vai francūžiem nekā neformālajiem skandināviem. Formālās kultūras parasti ir hierarhiskas. Neformālas kultūras ir egalitāras (vienlīdzīgas), tādas ir Austrālijā, Skandināvijas valstīs. Lai gan krievu kultūra ir formāla un hierarhiska, tajā ietilpst egalitarisms. Krieviem skauž, ja citiem ir vairāk nekā viņiem.
…