Uzņēmuma uzdevumi tuvākajiem 3-5 gadiem
Kā galvenie uzdevumi, lai sasniegtu izvirzītos mērķus ir izvirzīti:
1. Censties uzlabot produktu kvalitāti, pārāk nepaaugstinot cenu. Izskatīt un izvērtēt piegādātājus, varbūt iespējama to maiņa uz sortimenta ziņā bagātīgāku un finansiāli izdevīgāku variantu.
2. Izstrādāt un iepazīstināt visus uzņēmuma darbiniekus ar uzņēmuma mērķiem un stratēģiju kā tos īstenot, turēties pie izvirzītajiem mērķiem. Tas veicinās komandas saliedētību un mobilizēs vienotiem spēkiem konkrētāk virzīties uz priekšu un sasniegt izvirzītos mērķus.
3. Veicināt atpazīstamību, kas palīdzēs saglabāt tirgus daļu. Lai veicinātu atpazīstamību, aktīvāk pievērsties sevis popularizēšanai sociālajā un interneta vidē.
4. Veikt mārketinga pētījumu un uz to balstoties apsvērt ideju par vēl vienas tirdzniecibas vietu citā Rīgas reģionā. Nav noslēpums, ka pircēju lojalitāte tam vai citam tirdzniecības centram cieši saistīta ar cilvēku ikdienas maršrutu.
5. Izveidot interneta veikalu vai katalogu ar iespēju pasūtīt preces pa pastu, piemēram, rotu veidošanas materiāliem. Tas palīdzēs aptvert ārpus Rīgas dzīvojošo auditoriju.
…