SIA Red Bull
Red Bull ir enerģijas dzēriens, kas cēlies no Taizemes un kura variāciju vēlāk izstrādāja austrieši, tagad tas ir kļuvis populārs visā pasaulē. To pārdod Red Bull GmbH(SIA) kā enerģijas dzērienu, kas palīdz pret fizisko un garīgo nogurumu. Red Bull sponsorē daudzas sporta komandas un pasākumus visā pasaulē, tostarp divas Formula 1 komandas (Red Bull Racing un Scuderia Toro Rosso), vienu NASCAR komandu (Team Red Bull), divas futbola komandas (Ņujorkas "Red Bull" un Zalcburgas "Red Bull"), vienu hokeja komandu (Zalcburgas "Red Bull"), kā arī Red Bull gaisa sacīkstes.
Red bull mērķauditorija ir gan gados, gan sirdī jauni cilvēki- studenti, sportisti un ikviens, kam nepieciešama enerģija un Red bull ir tieši tas, kas tiem sniegs nepieciešamo- tikai viena skārdene Red bull, tas pacels spārnos ikvienu.
Mārketinga komunikāciju koncepcija
Red bull ir viens no tiem uzņēmumiem, kuri plaši izmanto mārketinga komunikācijas un tas ir viens no iemesliem, kas nodrošina tiem līdera pozīciju enerģijas dzērienu tirgū. Plaši izmantojot visas pieejamās iespējas preču virzīšanai tirgū Red bull ir neapstrīdams līderis, jo tā mērķauditorijā būtu grūti atrast kādu, kurš nekad neko nebūtu dzirdējis par Red bull un nezinātu, kas tas tāds ir. Red bull mārketinga komunikāciju koncepcija ir: izmantot visu, ko dzīve tiem sniedz.
Preču virzīšanas metodes: Metodes bieži vien kombinē, kā arī tās ir mārketinga komunikācijas līdzekļi. Tie ir: reklāma, produkcijas realizēšanas veicināšana, sabiedriskās saskares un personiskā apkalpošana. Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi:
Reklāmas mērķi: vispārīgi reklāmas mērķi ir informēt, pārliecināt, atgādināt.
…