1.Klienti un patērētāji
Uzņēmums šo produktu realizē patērētāju tirgū.
Pircēja izvēli ietekmē:
Sociālie faktori sociālais statuss, „zaļa” domāšana
Kultūras faktori vēlme ieņemt attiecīgu stāvokli sabiedrībā
Personiskie raksturlielumi
Pircēji ir konkrēta rajona(Bauskas) iedzīvotāji, vairāk piepilsētās un lauku rajonos, jo pilsētās ir pašvaldības atkritumu konteineri
Vecums un ģimenes stāvoklis
„Pilnā ligzda” - Ģimenes ar bērniem(komforta jautājums, nav jāveltī laiks sadzīves atkritumiem);
„Tukšā ligzda” – ģimenes, kurās bērni vairs nedzīvo(mierīgas vecumdienas).
Nodarbošanās
Darbs pilsētā(laukos maz darbavietu);
Labs darbs laukos(alga 100 – 140 Ls neto);
Turīgākie pensionāri.
Ekonomiskais stāvoklis
Pakalpojums nav dārgs, taču ne visi cilvēki ir gatavi par to maksāt, tāpēc lielākoties to izvēlas cilvēki ar stabiliem ienākumiem
Dzīvesveids
Cilvēki, kam rūp vide, ar „zaļu” domāšanu
Ja izvēlas pirkt šo pakalpojumu, tad iegādājas to katru mēnesi un uztver to kā mājokļa uzturēšanas izdevumus;
Iegādājas no rīcībā esošajiem līdzekļiem;
Pircēju var vadīt dažādi motīvi, atkarībā no attieksmes:
Fiziskie, ja tā ir tieksme pēc komforta
vai psiholoģiskie, ja tas ir prestiža jautājums, vai arī „zaļa” domāšana.…