Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:335099
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Vīzija    3
2.  Misija    3
3.  Mērķi    3
3.1.  Ilgtermiņa finansiālie mērķi    3
3.2.  Ilgtermiņa stratēģiskie mērķi    3
3.3.  Īstermiņa finansiālie mērķi    4
3.4.  Īstermiņa stratēģiskie mērķi    4
4.  Uzņēmuma ārējā vide    5
4.1.  Ārējās vides iespējas    6
4.2.  Ārējās vides draudi    6
5.  Uzņēmuma iekšējā vide    7
5.1.  Uzņēmuma iekšējas vides stiprās puses    7
5.2.  Uzņēmuma iekšējās vides vājās puses    7
6.  SWOT matrica    8
7.  Risku analīze    10
8.  Ieinteresēto pušu matrica    12
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Rakstīšu par uzņēmumu, kas dibināts pirms desmit gadiem, pārņemot tai laikā cita PSRS laikā darbojošās uzņēmuma tehniku, darbiniekus, ražošanas bāzi, objektus, saistības. Šis uzņēmums darbojas Ventspilī, un tā galvenais darbības virziens ir elektromontāžas darbi lielos objektos – kā Ventspils pils, Ventspils augstskola, Olimpiskais centrs, jaunbūvējamais dzelzceļa termināls “Jūras parks”, Kempings, Naftas bāze, Kālija parks, Ūdens atrakciju parks, daudzas no ielām, kas tiek atjaunotas, un neskaitāmi citi mazāk pazīstami objekti.
Uzņēmums bez konkrēti noteikta mērķa – tas nav uzņēmums, bet avantūra. Nezinot mērķus, nav nozīmes uzsākt saimnieciskas lietas. Vēl maznozīmīgāk tās plānot tikai bagātības dēļ. Arī bagātības sasniegšana paredz konkrētu uzņēmējdarbības realizāciju, kam ir savi tehnoloģiskie un ekonomiskie uzdevumi, tiem atbilstošais stratēģiskais aprēķins. Bez mērķiem nav uzņēmuma.
Mērķu noteikšana paredz ne tikai perspektīvo aprēķinu, bet arī objektīvu vides un apstākļu vērtējumu, kurā funkcionēs uzņēmums. Var teikt, ka labi nostādīts mērķis – tā ir puse no uzņēmējdarbības panākumiem.
Uzņēmuma mērķu apzināšana un to konkrēta noteikšana ir sarežģīts un atbildīgs uzņēmējdarbības moments. Te nepietiek ar intuīciju un pat talantu, vajadzīgas zināšanas un informācija, vajadzīga sīka analīze, racionāls aprēķins. Katrs uzņēmējs pats izvēlas savu darbības kārtību, savu pastāvošās problēmas risināšanas algoritmu, bet tas neizslēdz iepazīšanos ar jau pastāvošo praksi uzņēmuma mērķu noteikšanā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties