Visā pasaulē labi zināms ir sociāli atbildīgas uzņēmējdarbības jēdziens. Uzņēmēji savus spēkus un radošo pieeju velta ne tikai sava uzņēmuma tālākas attīstības nodrošināšanai, bet uzmanību pievērš arī tiem, kam tā patiesi nepieciešama, tā rūpējoties par labāku nākotni arī sev un saviem bērniem.
Uzņēmuma sociālā atbildība aptver rūpes par apkārtējo vidi, atbalsta sniegšanu darbiniekiem, uzmanības pievēršanu apmācībām un darbinieku kvalifikācijas celšanai, dalīšanos ar savām zināšanām, līdzdalību labdarības pasākumos (ziedošanu), dažāda veida sadarbību ar citām sabiedrības grupām, piemēram, NVO (Nodarbinātības Valsts organizācija).
Uzņēmums, kas nodarbojas ar mērķtiecīgu ziedošanu jeb korporatīvo filantropiju, palīdz ne tikai veidot pozitīvas izmaiņas sabiedrībā, bet vienlaikus arī palielina sava biznesa vērtību. Korporatīvā filantropija ir kļuvusi par efektīvu metodi, kā attīstīt biznesu konkurences apstākļos, saistot to ar produktu vai pakalpojumu, uzņēmuma tēlu, vairojot klientu, darbinieku un partneru uzticību, tādējādi palielinot peļņu. Korporatīvā filantropija jeb korporatīvā labdarība ir neatņemama korporatīvās sociālās atbildības daļa.…