Aptaujātie respondenti domā, ka sabiedrībā par SIA Neste Latvija tēlu valda gandrīz tāds pats viedoklis kā viņiem pašiem. Sabiedrībā valdošais uzņēmuma tēls, pēc respondentu domām, ir nedaudz pozitīvāks nekā respondentu personīgais viedoklis. Līdz ar to semantiskā diferenciāļa abas līknes, kurās atspoguļots respondentu vērtējums un sabiedrībā valdošais vērtējums par Neste Latvija, ir diezgan līdzīgas.
Mediju publikācijās atspoguļotais uzņēmuma SIA Neste Latvija tēla vērtējums ir daudz atšķirīgāks no nākamajiem diviem vērtējumiem, kas saņemti no respondentu anketu atbildēm. Mediju konstruētais tēls ir izteikti pozitīvs svārstoties no “+1” līdz “+3”. Sabiedrības konstruētais tēls, lai arī satur vienu nedaudz negatīvu vērtējumu, kopumā ir pozitīvs.
Pētījuma rezultātā tika secināts, ka mediju un sabiedrības konstruētie uzņēmuma Neste Latvija tēli ir atšķirīgi, tomēr vairāk vai mazāk pozitīvi.
…