Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:129818
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma vīzija
Vīzija attiecas uz visvēlamākajiem organizācijas mērķiem. Vīzija raksturo organizācijas centienus. Vīzijas ir svarīgas, jo tās ietver arī darbinieku redzējumu un var stimulēt viņus labāku rezultātu sasniegšanai. Efektīvākās vīzijas ir ir tās, kurās firmas nākotnes redzējums vieno visus tās darbiniekus kopīgam mērķim. Vīzijās jābūt spēcīgam emocionālam lādiņam, kas liktu cilvēkiem veltīt visu savu enerģiju un prātu šī ideāla sasniegšanai.
Vīzijas formulējumu vajadzētu balstīt ar izdarīto izvēli, un vajadzētu atbildēt uz jautājumu: ”Uz kurieni mēs ejam?” Atkarībā no tā, vai iegūtie galarezultāti tuvina vai attālina formulēto vīziju, atbildīgajiem vadītājiem, pārvaldniekiem un izpildītājiem – visiem – vajadzētu nožēlot savu negatīvo attieksmi pret vīzijas formulējumu vai priecāties par savu tālredzību.
Vīzijas formulējumos ir iekļauti specifiski jēdzieni un izmērāmi lielumi. Formulējumiem ir 5 – 10 gadu laika horizonts, un kļūst saprotams, ko šajā laikā organizācija plāno sasniegt. Laika robežas liek regulāri pārskatīt formulējumu, un var gadīties, ka, parādoties jaunām iespējām vari izmainoties apstākļiem, vajadzēs to rediģēt vai rakstīt jaunu. Patiesībā tā ir vienīgā iespēja, kā var formulēt vīziju, kas ir reāli saprotama darbiniekiem vai potenciālajiem klientiem.
Vīzijai vajadzētu sakņoties realitātē un vienlaikus arī iedvesmot. Ja nākotnes skatījums ir izteikts kaut mazliet līdzīgi kā „kaut kur aizvilkties un iekrist kādā robā”, tad ir steidzīgi jāpārskata biznesa plāni. Otrā medaļas pusē ir sauklis kā „dominēt pasaulē”, šajā gadījumā vajag pārbaudīt rīcībā esošo biznesa informāciju un noskaidrot, vai tāda situācija reāli tiešām ir iespējama.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties