Reklāma
Vidēji reizi 2 mēnešos McDonald’s uzsāk jaunu kampaņu. Apmeklētājiem McDonald’s vēlas pavēstīt visus jaunumus: kas tiek piedāvāts šoreiz? kā tas izskatās? no kā sastāv? cik maksā? kā garšo? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem sniedz ar reklāmas palīdzību. Reklāmai McDonald’s izmanto radio un televīziju, kā arī plakātus, laikrakstus un internetu. McDonald’s reklāmas veido ar humoru, radoši un mūsdienu dzīves stilam atbilstoši, jo uzskata ka garlaicīga reklāma kaitina. Neskaitāmas aptaujas un balvas liecina par to, ka McDonald’s uz pareizā ceļa.
1996. gadā „McDonald’s” un kompānija „Disney” noslēdza līgumu, kas dod ekskluzīvas tiesības „McDonald’s” izmantot Disneja filmu varoņus savos reklāmas rullīšos visā pasaulē desmit gadus. Šī vienošanās tika saukta par vislielāko globālo mārketinga aliansi, kas jebkad izveidota.
McDonald’s uzskata, ka nav iespējams izveidot un uzturēt attiecības, izmantojot tikai tiešās reklāmas līdzekļus, tāpēc izveidoja Ronalda Makdonalda bērnu palīdzības fondu. Kopš 2002. gada „McDonald's” ikgadējās labdarības akcijās visā pasaulē ir savācis vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas nodoti bērnu labdarības organizācijām, bērnu slimnīcām, veselības organizācijām, kā arī bāreņu atbalstam. Latvija nav izņēmums. Jau 2003. gadā „McDonald's” ziedoja daļu no divu dienu ienākumiem Sprīdīša bērnu namam Ķemeros, tāpat visus turpmākos gadus kompānija regulāri organizējusi labdarības akcijas, savāktos līdzekļus ziedojot Bērnu klīniskajai universitātes slimnīcai.
Pārdošanas personāls
Restorānā strādā kasieri, kas arī ir pārdevēji, cilvēki, kas pagatavo ēdienus un iesaiņo tos un apkopēji. Ir arī auklītes kas pieskata bērnus bērnu pasākumos, kurus svin „McDonald's” Ka norit darbs seko maiņas administrators. Viesmīļu nav, jo pastāv pašapkalpošana.
Popularitāte aug. 13 gadu laikā „McDonald’s” Latvijā ir apmeklējuši vairāk nekā 25 miljoni cilvēku. Ar katru gadu uzņēmuma apmeklētāju skaits aug. Pērn Latvijas restorāni apkalpoja 3,5 miljonus apmeklētāju, kas ir par 16% vairāk nekā 2007. gadā. Tiesa, Latvija ar savu piemēru tikai apstiprina tendenci: globālās finanšu krīzes apstākļos patērētāji visā pasaulē izvēlas lētākas ēdināšanas iestādes.
…