Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:636246
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments   
1.1.  Uzņēmuma mājas lapas   
1.1.1.  Mājas lapu dizains   
1.1.2.  Mājas lapu saturs   
1.1.3.  Mājas lapu lietojamība   
1.1.4.  Interneta reklāmas veidi mājas lapās   
1.2.  Pārdošanas veicināšana internetā   
1.2.1.  Pārdošanas veicināšanas būtība un mērķi   
Darba fragmentsAizvērt

Lai panāktu, ka klients iegādājas vairāk produktu vienības, tiek izmantotas produktu pakas – kopā iepakoti divi vai vairāk produkti, tātad patērētājs iegādājas tos kopā. Tas ir izdevīgi pircējam, jo pērkot vairumā samazinās produkta cena. (Praude,1999)
Lai lieli uzņēmumi piesaistītu mājsaimnieces, viņu vīrus un bērnus, tiek rīkoti ģimenes konkursi. Ir divi populārākie ģimenes konkursu tipi:
• Pazīstamu preču zīmju atpazīšana. Tos veido ar mērķi palielināt zīmola markas atpazīstamību. Lai piedalītos konkursā patērētājam svarīgas ir novērošanas spējas un loģiskā domāšana.
• Zināšanas par preci. Patērētājam jābūt zināšanām par preci, tās īpašībām, pievienotajām vērtībām. Ja patērētājs iepriekš nav zinājis specifisku informāciju par produktu, tad konkurss stimulē uzzināt papildus informāciju. (Kamparkalēja, 2002)
Aiz vien vairāk uzņēmumi, izvēlas veicināt pārdošanu ar klientu lojalitātes programmu palīdzību. Visbiežāk uzņēmumi to īsteno, ieviešot lojalitātes kartes, kuras sniedz klientiem īpašus piedāvājumus, kuri nav pieejami tiem, kuriem kartes nav. Tā ir iespēja piesaistīt klientus konkrētam zīmolam, jo patērētājam šķiet, bieži vien tā arī ir, ka iepērkoties pie uzņēmuma, kurā ir lojalitātes programmas dalībnieks ir lētāk, izdevīgāk nekā pie uzņēmuma, uz kuru dodas pirmoreiz vai reti. (Belch&Belch, 2012)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1371617
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties