Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:168289
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmējdarbības ārējā vide    3
  Uzņēmējdarbības iekšējā vide    4
  Izmantotie informācijas avoti    6
Darba fragmentsAizvērt

Daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām. Tas var būt par iemeslu konkurētspējas zaudēšanai, kas var novest uzņēmumu līdz situācijai, kad jāatstāj tirgus. Ārējā vide (makro vide) satur visus ārējos spēkus un organizācijas ar kurām uzņēmums sastopas savās ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Makro vidi atsevišķs uzņēmums nevar kontrolēt, tomēr tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību. Makro vidi veido 6 galvenie faktori:

1.ekonomiskie faktori (inflācija, bezdarbs, iedz. pirktspēja, dzīves līmenis, valsts ekonomkas augšupeja un lejupslīde),
2. sociālie, kultūras un demogrāfiskie faktori (iedzīvotāju sociālā piederība, (statuss), kultūras līmenis, iedzīvotāju pieaugums, iedzīvotāju nacionālā struktūra, kultūras un izglītības līmenis, tautu reliģiskās un tikumiskās normas),
3. ekoloģiskie faktori (jaunu ražošanas un sakaru tehnoloģiju attīstība, zinātnes tehnikas attīstība).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties