1.UZŅĒMUMA GRAFISKĀ IDENTITĀTE
Komunikācija ir svarīgs process, caur to cilvēks sevi identificē citiem, nodod informāciju un visādi citādi veiksmīgi spēj eksistēt citu vidū. Tieši tāpat ir ar grafisko identitāti, tai ir svarīga loma uzņēmumā, jo tā ir sava veida komunikācijas process vai valoda ar esošo un potenciālo pircēju. Ir svarīgi iedziļināties katrā grafiskās identitātes elementā, lai uzņēmuma vēstījums sasniegtu pircēju un lai tas netiktu pārprasts.
Autore savā darbā iepazīstinās ar to, kas ir grafiskā identitāte un apskatīs dažus svarīgus aspektus, kas ir jāzina, lai izveidotu veiksmīgu uzņēmuma vizuālo tēlu.
Grafiskās identitātes jēdziens un tās uzdevumi.
Kad tiek izveidots uzņēmums, rodas vajadzība to identificēt citu vidū, reklamēt, marķēt produkciju u.c. Tieši šajā brīdī parādās nepieciešamība pēc uzņēmuma vizuālā tēla jeb grafiskās identitātes.
Uzņēmuma grafiskā identitāte pauž uzņēmuma virzienu, tā mērķus un vērtības. Tas sniedz būtiskas ziņas par uzņēmumu, tā piederību konkrētai nozarei, ievirzi uz noteiktu mērķa auditoriju, pieredzi, ražošanas jaudu un reitingu konkurentu vidū. Grafiskā identitāte nosaka uzņēmumu un pēc līdzības principa pievieno to noteiktai grupai. Tieši identitāte nošķir uzņēmumus savā starpā vienu no otra, neskatoties uz viena veida darbības jomu. …