-
Uzņēmuma analīze
2000. - 2010. g.
Es izvēlējos veikt nelielu pētījumu par Latvijas nacionālo aviokompāniju AirBaltic, jo šis uzņēmums man simpatizē un arī tāpēc, ka es pagājušogad izgāju praksi tieši šajā uzņēmumā.
Uzņēmuma vispārējais raksturojums
Uzņēmuma rekvizīti:
A/S „Air Baltic Corporation”,
Reģ. Nr. 40003245752,
Starptautiskā lidosta „Rīga”,
Rīgā, LV-1053, Latvija,
Talr. 67207069, fakss 67207369,
www.airbaltic.com
Atrašanās vietas novērtējums (ekonomiskais un ģeogrāfiskais)
AirBaltic bāzējas Rīgā, šī ir Latvijas nacionālā aviokompānija. Rīga ir kā tilts starp austrumiem un rietumiem. Rīga savieno lielākās Rietumeiropas pilsētas (Parīze, Londona, Roma u.c.) ar Āzijas pilsētām (Taškenta, Baku, Almati u.c.), lielākoties – postpadomju pilsētām. Tādējādi ģeogrāfiskais novērtējums lidsabiedrībai ir labs. Diemžēl ekonomiskais novērtējums atpaliek, jo Rīgā nav liels un moderns biznesa centrs, kā arī nav apjomīga konferenču zāle, kas varētu veicināt darījuma cilvēku plūsmu.
Infrastruktūra
Diemžēl Rīgā, Latvijā nav attīstīta pietiekami labā līmenī infrastruktūra. Rīgā vasaras laikā grūti izmitināt viesus un tādus, kuri ierodas Latvijā uz vienu vai divām dienām, ir grūti savienot tālāku ceļošanu ar citiem transporta veidiem (vilcienu, prāmi u.c.), vakara stundās ir novērojami sastrēgumi braucot prom no lidostas, kā arī nav pieejams sabiedrisks transports nakts un rīta stundās, kad pienāk vai aizlido lidmašīnas.
Vides novērtējums
Lidosta atrodas Mārupes pļavās, kur nemīt liela putnu populācija un daudzveidība un arī neaug plašs augu sortiments. Teritorijā nav novērotas arī apdraudētas sugas un aizsargājamie augi, tāpēc tas ļauj attīstīties gan lidostai, gan paplašināt AirBaltic lidmašīnu servisa centru.
Uzņēmuma juridiskais pamatojums
AirBaltic ir slēgta akciju sabiedrība. Akciju sabiedrība (A/S) ir vispiemērotākais uzņēmuma veids, jo ir vairāki uzņēmuma īpašnieki (47,2 % akciju pieder SAS; 52,6% akciju pieder Latvijas valstij, 0,02% mazie akcionāri).AirBaltic pamatkapitāls ir lielāks par 2 miljoniem latu, kas ir nepieciešams, lai uzņēmums varētu būt par a/s.
AirBaltic stratēģiskie mērķi un plāni
…
Darbā tiek atspoguļota a/s AirBaltic darbība. Darbā tiek atspoguļotas sekojošas tēmas: 1 Uzņēmuma vispārējais raksturojums -Uzņēmuma rekvizīti -Atrašanās vietas novērtējums (ekonomiskais un ģeogrāfiskais) -Infrastruktūra -Vides novērtējums -Uzņēmuma juridiskais pamatojums -AirBaltic stratēģiskie mērķi un plāni -Perspektīvas 2 Pakalpojuma raksturojums -Pakalpojuma sniegšanas pamatojums -Tehnoloģiskā procesa raksturojums -Nepieciešamās iekārtas un aprīkojums -Pamatpakalpojumi un papildus pakalpojumi -Nepieciešamās izejvielas un materiāli -Pakalpojumu realizācijas apjoms, to ietekmējoši faktori 3 Uzņēmuma vadība un personāls -Uzņēmuma darbībai nepieciešamais darbinieku skaits, pamatojums un viņu kvalifikācija -Uzņēmuma organizatoriskā un pārvaldes struktūra -Darbinieku motivēšana -Plānotās personāla izmaksas 4 Tirgus analīze -Potenciālie pircēji, klienti -Galvenie faktori, kas ietekmē pircēju rīcību -Konkurenti un to salīdzinošais vērtējums -Ziņas par tirgu 5 Mārketinga stratēģija -Produkcijas koncepcija -Pakalpojuma cenas veidošanās principi -Produkcijas realizācijas kanāli -Reklāma, sabiedriskās domas veidošana 6 Risks un galvenās problēmas -Galvenie riska faktori -Pasākumu plāns riska mazināšanai 7 Secinājumi un priekšlikumi
- Uzņēmuma analīze
- Uzņēmuma ārējās vides elementi
- Uzņēmuma iekšējās vides elementi
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma stratēģiskais plāns
Konspekts vidusskolai8
-
Uzņēmuma organizācijas analīze
Konspekts vidusskolai2
-
Uzņēmējdarbības vadīšanas pamatfunkciju analīze
Konspekts vidusskolai16
-
Uzņēmuma kultūra un ētika
Konspekts vidusskolai8
-
Uzņēmuma SWOT analīze
Konspekts vidusskolai1
Novērtēts!