Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:963384
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēc H.Mincberga pētījumu rezultātiem (H.Mintzberg,1973.) vismaz 80% sava darba laika vadītājs pavada sarunās ar dažādiem cilvēkiem (sarunas pa telefonu, oficiālas tikšanās, sanāksmes, neformālas sarunas utt.) un tikai 20% laika paliek paša rīcībā. Mincberga definētās vadītāja lomas apstiprina, ka jebkura no vadīšanas funkcijām nav iedomājama bez informācijas apmaiņas.

Starppersonu lomas:
simbols
līderis
starpnieks
Informētāja lomas:
novērotājs
informācijas izplatītājs
orators
Lēmumu pieņemšanas lomas:
uzņēmējs
traucējumu novērsējs
resursu sadalītājs
pārrunu vadītājs









KOMUNIKĀCIJA



Vadīšanas funkcijas - plānošana, organizēšana, koordinēšana, motivēšana, kontrole

Mūsdienās uzņēmējdarbība aplūkojama kā visai sarežģīts process - faktiski tā ir kolektīvā darba produkts, kurā iesaistīti nozīmīgi resursi, tādēļ komunikācija tiek definēta kā būtisks sadarbības līdzeklis, mijiedarbība, kas nodrošina darbinieku, visas organizācijas un sabiedrības mērķu sasniegšanu. Viens no vadības uzdevumiem ir tādas komunikāciju sistēmas izveidošana uzņēmumā, kas nodrošinātu savlaicīgu vajadzīgās informācijas plūsmu lēmumu pieņemšanai. Taàu vērā ņemams fakts, ka situācijas labvēlīgumu nosaka ne tikai komunikāciju attīstības līmenis, bet arī darbinieku komunikatīvā kompetence, resp., indivīdu prasme atlasīt un kodēt nosūtāmo informāciju, izvēlēties adekvātus informācijas pārsūtīšanas līdzekļus, apzināties un novērst traucējumus komunikācijas procesā. Personāla atlasē komunikatīvā kompetence tiek novērtēta vienā līmenī ar citām iezīmēm, kuras darba devējs vēlas redzēt savos darbiniekos.

Komunikāciju attīstības līmenim un darbinieku komunikatīvai kompetencei ir būtiska nozīme ne tikai kompānijas darbības efektivitātes nodrošināšanā, bet arī savstarpējo attiecību veidošanā, kas ir viens no būtiskiem motivācijas līmeni ietekmējošiem faktoriem:…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties