Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:764859
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmēdarbības likums    3
2.  Uzņēmējdarbības subjekti    4
3.  Partnerattiecības un sadarbība    5
4.  Patērētāju loma    7
5.  Darījumu veidi    8
6.  Darbinieks kā uzņēmējdarbības procesa dalībnieks    10
Darba fragmentsAizvērt

4. Patērētāju loma
Patērētājs ir viena no būtiskākajām sastāvdaļām bez kuras nav iespējama uzņēmējdarbība. Patērētāji jeb potenciālie pircēji ir visas sistēmas centrs un to vajadzību apmierināšana ir pamatmērķis. Tā kā patērētājs būtībā ir ikviens iedzīvotājs, tad esošā tirgus izpētē un attīstībā nozīmīgi rādītāji ir iedzīvotāju skaits, skaita svārstības, pieaugums, mājsaimniecību daudzums, lielums, iedzīvotāju pirktspēja, vecuma grupas un citi faktori. Šī informācija palīdz attīstīt un pārdot preces un pakalpojumus, kas apmierina sabiedrības vajadzības, prognozēt ekonomikas kāpumus vai kritumus .
Patērētājs piedalās uzņēmējdarbībā, lai varētu realizēt savas vajadzības. Tādejādi patērētāju rīcība ir process ar noteiktu motivāciju, kas var tikt pētīta un stimulēta. Patērētāju loma un iespaids spēj augt palielinoties to pirktspējai vai izmainoties vajadzību struktūrai. Latvijas apstākļos visas izmaiņas spēj diezgan jūtami ietekmēt vietējos uzņēmumus, tādēļ tirgvedībā iesaistītie speciālisti cenšas laikus novērtēt dažādu apstākļu ietekmi un neitralizēt to iespējamo negatīvo iespaidu.
Tirgzinības ietvaros patērētāju uzvedības un attieksmes pētījumi domājams nekad nezaudēs savu aktualitāti. Lai arī tirgzinības speciālistu rīcībā jau ir milzīgs daudzums informācijas, tomēr tas nespēj pilnībā izskaidrot pircēju uzvedību un motivāciju, tas neļauj droši prognozēt kāda atsevišķa tirdzniecības pasākuma, procesa vai uzņēmuma kopumā veiksmi nākotnē, kas ir būtiski pārdošanas procesā iesaistītajiem.
Attīstoties Latvijas ekonomikai un tai kļūstot par Eiropas vienotā tirgus daļu, pieaug to jautājumu aktualitāte, kas attiecas uz uzņēmumu konkurētspējas palielināšanu un pārdošanas stratēģiju izstrādi.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties