Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:743208
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ražošanas uzņēmums savu produkciju tirgo ar Tiešās pārdošanas metodēm. Uzņēmuma X apgrozījums ir 1 200 000 Eur gadā. Ir aprēķināts, lai pārdošanas speciālisti sevi uzturētu, tad katram no tiem ir jāsasniedz apgrozījums vismaz 10 000 Eur mēnesī. Uzņēmumam ir divi lieli klienti, kuru pasūtījumi gadā kopā sastāda 70% no kopējā uzņēmuma X apgrozījuma, desmit klienti, kuru pasūtījums sastāda 20%, bet vēl divdesmit, kuru apgrozījums ir ap 10%.
1. Cik lielu un kādā sastāvā vajadzētu veidot patreizējo pārdošanas komandu un kā plānot tās attīstību, ja uzņēmums ir plānojis palielināt savu apgrozījumu par 10% un viena jauna klienta iegūšanai nepieciešamas vismaz trīs vizītes?
2. Aprēķiniet prasītos lielumus un pamatojiet tos!
3. Kādas funkcijas ir jāveic šiem pārdošanas speciālistiem? Kas viņus motivētu tās labāk veikt?…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties