a)Mērķauditorija
Ģeogrāfiskais kritērijs - kritērijs nav īpaši svarīgs, jo jogurtu dzer gan pilsētās, gan laukos. Tomēr vairāk šo produktu patērē pilsētās.
Demogrāfiskais kritērijs - jogurtu dzer gandrīz visi cilvēki. Tādas pazīmes kā vecums, ģimenes stāvoklis ( ir bērni vai nav), locekļu skaits var ietekmēt nevis uz pirkšanu kā tādu, bet uz pārdošanas apjomiem, kā arī uz uzņēmuma sortimentu .
Sociāli ekonomiskais kritērijs - var izdalīt dzīvesveidu. No tā ir atkarīgs kādu jogurtu dzer cilvēks. Svarīgi, lai uzņēmums piedāvā jogurtu ar dažādu tauku saturu, kā arī ar dažādām piedevām.
Plāna realizācijas laiks – apmēram 3-4 mēneši.
Mūsu gadījumā TV reklāmas izmantošana ir atkarīga no uzņēmuma finansiāla stāvokļa, tomēr es neieteicu šo reklāmas veidu, jo tās ir visdārgākais. Šeit var izmantot vides reklāmu, uzstādīt ielās stendus ar spilgtu jogurta zīmējumu, ka arī īsi aprakstīt jogurta priekšrocības , uzrakstīt kur produktu var nopirkt. Arī var ielikt reklāmu presē, piemēram, sieviešu žurnālos vai žurnālos, kas domāti mamiņām.
Jaunajam produktam var izmantot pārdošanas veicināšanu tirdzniecības vietās. Piemērām, lielajos veikalos rīkot degustācijas, dot iespēju potenciāliem klientiem iepazīties ar jaunu produktu. Šeit uz vietas var arī izplatīt bukletus.
Var piesaistīt pircēju uzmanību ar skaisti izdekorētiem plauktiem.
Lai ieinteresētu arī mazumtirgotāju, jogurta ražotājam būtu lietderīgi izmantot atlaides par preču partiju, jo lielākā partija, jo lielākas atlaides.…