Autors norāda izplatītākās kļūdas, kādas
pieļauj vairums studentu rakstot un aizstāvot diplomdarba galīgo variantu, bieži vien pieredzes trūkuma dēļ .
7. Izdevās tikai pārskatīt 3.nodaļu – jo tajā ir aprakstīta plaša informācija kā izmantot bibliotēkās piedāvāto informāciju - kartotēkas lietošana, bibliogrāfisku datu vākšana. Tas viss nešķita saistoši un neradīja nepieciešamību to padziļināti lasīt.
8. Kartotēku veidošana uz kartona lapiņām, rakstīšana ar rakstāmmašīnu, meklējumi bibliotēkas katalogos, mūsdienu kontekstā šie ieteikumi ir jau novecojuši un zinātniskā darba rakstīšanai vairs neder, jo ir attīstītas un pilnveidotas jaunu informācijas avotu iegūšanas iespējas, kas paātrina darba procesu.
9. 10. Grāmata rosina - novērtēt, pārdomāt, analizēt, vispārināt un meklēt. Rast atbildes uz dažādiem jautājumiem, kā arī pārliecību par drosmi tālākai virzībai. Stiprināt motivāciju un savas personības izaugsmi uzsākot zinātniskā darba izstrādi. Secināju, cik ļoti svarīgi savā dzīves ceļā un darbībā saskatīt mērķi un gatavību – apliecinot savu spēju un potenciālo iespēju pilnīgu izveidi.
…