Pētījumā Gray izsakās, ka televīziju skatās cilvēki ar dažādu līmeņu iesaistīšanos. Piemēram, britu auditorija ir raksturīga sekošana situāciju komēdiju varoņu dzīvēm, notikumiem, toties norvēģu auditorija situācijas komēdijas vairāk izmanto kā fonu .
Pētījuma autore Inger Lise Kalviknes Bore analīzē tika apgalvots, ka briti vairāk ir iemīļojuši TV komēdiju skatīšanās DVD formātā nekā norvēģu dalībnieki . Norvēģijas DVD ieraksti savu popularitāti iegūst ar filmu palīdzību. To bieži vien cilvēki iegādājas.
Pateicoties DVD ierakstiem, pasaulē parādījās cilvēki kolekcionāri, kam mājās varēja ieraudzīt daudzus jo daudzus DVD ierakstus.
Laikam ejot, attīstās tehnoloģijas un arī cilvēku paradumi mainās, tāpēc televīzijai galvenais ir uztver to skatītāju svarīgāko, aktuālo un nepieciešamo. Ir jāpilda ne tikai izklaidējošas funkcijas, bet arī izglītojošas, lai piesaistītu dažāda vecuma grupas skatītāju.
…