Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:963761
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma tirgus: esošo un potenciālo pircēju kopums, kas noteiktā vietā un noteiktā laikā piedāvā un pieprasa preces. Mehānisms, kas saved kopā pircēju un pārdevēju + preces un tirdzniecības vieta.
Galvenie faktori tirgū: pieprasījums un piedāvājums
Īpatnību raksturojums: jo augstāka cena, jo pieprasījums mazāk;
Tūrisma tirgus izpēte, tās nozīme: svarīgs mārketinga uzdevums un apjomīga datu un informācijas vākšana (problēma, informācijas avoti, informācijas vākšana, datu apstrāde, rezultāti)
Pielietojamās metodes: segmentācija (ģeogrāfiski, ekonomiski, sociāli, personiski), mērķtirgus noteikšana, preces nostiprināšana segmentā, mārketinga pasākumu attīstība
Tūrisma uzņēmuma makrovide: katra uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Vide nekad nav stabila. Katram uzņēmuma jāprot paredzēt apkārtējo vidi.
Iedalījums un sastāvdaļas: iedalās ārējā un iekšējā vidē. Ārējās vides daudzie faktori: tieši ietekmējošie (patērētāji, konkurenti, piegādātāji, valsts, sabiedrība), netieši ietekmējošie (valsts ekonomika, politika, starptautiskās attiecības) galvenie faktori (ekonomiskie, sociālie, tehnoloģiskie, politiskie, tiesiskie, institucionālie)
Plānošana: pastāv 4 menedžmenta funkcijas – plānošana, organizēšana, motivēšana un kontrole. Plānošana ir viena no svarīgākajām, jo ir organizācijas mērķu noteikšana un stratēģisku, taktisku un operatīvu lēmumu pieņemšana, lai sasniegtu mērķi.
Līmeņi un metodes: formālā un neformālā plānošana. Neformālā – bez stingru robežu izmantošanas (pieredze un intuīcija). Formālā: rūpīga situācijas izpēte. Mērķi: specifiski, izmērāmi, apstiprināti, reāli, plānoti. Plāni: stratēģiskais (3-5 gadi), taktiskais (1-3), operatīvais (līdz 1 gadam).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties