Tūrisma uzņēmumu mijiedarbība ar savu makrovidi.
Tūrisma uzņēmumu makrovide:
1)Ekoloģiskā makrovide
Tūrismam ir milzīga ietekme uz ekoloģiju.
Tūrisma ietekmē bieži vien pastiprinās apkārtējās vides piesārņojums, rodas pārblīvētības un augsnes erozijas problēmas, rodas draudi florai un faunai u.c.
Tūristu pieplūduma dēļ šajā reģionā rodas papildus atkritumi, papildus troksnis, stipri palielinās ūdens patēriņš un citas šī reģiona ekoloģiju nelabvēlīgi ietekmējošas parādības. Bieži vien tūristi neizturas pret apkārtējo vidi ar cieņu, piesārņo to (viens no iemesliem- tā viņiem ir sveša un viņus nerūp tās nākotne).
Savukārt arī ekoloģiska vide ietekmē tūrismu. Piemēram, ekoloģiski tīrie reģioni piesaista tūristus un rada pieprasījumu tūrisma nozarē, un otrādi- ekoloģiski netīri reģioni atbaida potenciālos tūristus un tie izvēlas citus galamērķa reģionus. Ekoloģiski tīros reģionos bieži veido kūr- un dziedniecības uzņēmumus. …