1. Kāpēc ir svarīga ieinteresēto pušu iesaistīšana galamērķu stratēģiskajā pārvaldībā?
Tas ir nepieciešams, lai būtu iespējams dzirdēt dažādus ekspertu viedokļus ne tikai no tūrisma jomā strādājošajiem, bet arī no citām nozarēm, piemēram, vide, infrastruktūra, ekonomiska, jo balstoties uz šīm nozarēm, tiek veicināta arī tūrisma attīstība. Svarīgs ir arī vietējo iedzīvotāju un tūristu paustais viedoklis par pilsētas tūrisma attīstību, lai balstoties uz tā būtu iespēja precīzāk izstrādāt darbības mērķu sasniegšanai.
2. Kā dažādas uzņēmējdarbības aktivitātes var ietekmēt uzņēmēju vai aģentūru attieksmi uz tūrismu?
Uzņēmēji un aģentūras primāri gūst interesi par peļņu. Tiek uzlabota reputācija par pilsētu, uzņēmumiem un pašām iesaistītajām pusēm. Rodas arī vēlme attīstīt tūrisma situāciju plašākā mērogā, kas nav tikai savs uzņēmums, bet veidot sadarbības ar citiem uzņēmumiem, pašvaldību, tātad piedalīties pilsētas tūrisma plānošanā, kas, protams, arī nes papildus peļņu.…