Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:815711
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Domas attīstības vēsture:
1.1900-1910 Atklāšanas periods – mārketinga speciālisti ir ekonomisti. Parādās jēdzieni preču izplatīšana, pārdošanas vadība
2.1910-1920 Konceptualizācijas periods – izstrādā mārketinga definīcijas, koncepcijas
3.1920-1930 Integrācijas periods – mārketinga ideja praksē
4.1930-1940 Attīstības periods – attīstās mārketinga virzieni
5.1940-1950 Pārcenošanas periods – ievieš jaunus jēdzienus – mārketinga komplekss
6.1950-1960 Mārketinga koncepcijas maiņas periods – vadības lēmumi, sociālo vajadzību apmierināšana
7.1960-1970 Diferenciācijas periods – jauni jēdzieni
8.1970-... Mārketinga socializācijas periods – topā sociālās intereses
Virzienu attīstība:
1.Reklāma – 1905 pirmā grāmata – 1950 mārketinga kā nozares attīstība
2.Tirgus pētījumi – pirmos pēta patērētājus 1950
3.Tirgzinību vadīšana – 1960Kotlers izstrādā patērētāju segmentēšanu
4.Jaunu zinātņu attīstība – loģistika, starptautiskais mārketings, PR…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1200738
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties