Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:603168
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Kā Jūs saprotat tirgvedību un tirgzinību jēdzienus? Kas tiem kopīgs?
Atbilde.
Tirgvedība ir zināšanu kopums par preču realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pārdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktiko darbību.
Tirgzinības ir ekonomikas zinātnes apakšnozare, kas pēta preču sadales un maiņas teorētiskos aspektus.
Tirgvedības un tirgzinību pamatā ir cilvēku vēlmju izzināšana un apmierināšana.

1.2.Kas mārketingā ir prece, cena, vieta, virzība?
Atbilde.
Analizējot mārketinga struktūru, vienmēr ir jāņem vērā 4 galveno elementu mijiedarbība. Šie elementi ir :prece, cena, vieta, virzība (MIX). Mārketingā mēdz runāt par 4P.
Prece ir viss, ko uzņēmums var piedāvāt mērķtirgū. Galvenie preces analīzes kritēriji ir:
Kvalitāte;
Preces īpašības;
Preces dizains;
Iesaiņojums;
Tirdzniecības marka;
Gabarīti;
Serviss;
Garantijas;
Sortiments.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties