Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:702049
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

1.Tirgzinības jēdziens. Tirgzinības pamatelementi, to raksturojums.
Tirgzinība – tiek pētītas patērētāju vēlmes, pieprasījums, reklāmas nozīme utt.
Otrs virziens ir tirgvedība – pārdošana. Preču virzība tirgū, viss tiek darīts, lai pārdotu.
Pamatelementi:
1.Patērētāju vēlmes – tā ir cilvēka tiekšanās pēc kaut kā.
2.Vajadzības – īpaša forma tā jau ir prasība pēc kaut kā.
3.Prece, produkts.
Produkts – viss, ko var piedāvāt tirgū un ko pārdod.
Ar vārdu produkts saprot:
Izejvielas;
Ražošanas prece;
Patēriņa prece;
Pakalpojums;
Nekustamais īpašums;
Uzņēmumi – SIA, AS
Valūta
Preču zīme (zīmols);
Patenti – idejas.
4.Pieprasījums – vajadzības izteikums naudas formā. Patērētāji virza pārdošanai.
5.Patērētāja vērtējums par preci – patērētājs novērtē labumu, ko viņš gūst ar izdotajiem naudas līdzekļiem.
6.Darījums – vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteikumus darījumā.
7.Patērētāju tirgus – esošo un potenciālo pārdevēju un pircēju kopums, kas noteiktā vietā piedāvā vai pārdod un pieprasa vai pērk preces.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties