Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:336191
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Tirgvedības plānošana sākas ar uzņēmuma pozīciju noteikšanu tirgū, uzņēmuma vispārējo kopējo spēku, pēc tam notiek uzņēmuma stratēģisko un finanšu mērķu plānošana. Kad mērķi ir noteikti, tiek piemeklēti to īstenošanas veidi, tās ir stratēģijas, kas tiek veidotas atbilstoši uzņēmuma esošajai situācijai un resursiem.
2. Zem tirgvedības pasākumiem tiek domātas dažādas analīzes un pētījumi, kas spēs uzlabot uzņēmuma darbību un izstrādāt veiksmīgas stratēģijas turpmākajai uzņēmuma pastāvēšanai. Tādējādi šie pasākumi tiek veikti dažādas struktūrvienībās, sākot no valdes un beidzot ar mārketinga nodaļu. Uzņēmuma valde izstrādā mērķus, izmantojot vairākas pieejas, piemēram SMART metodi. Tālāk tiek izveidotas struktūrvienības, kas atbildēs par preču sortimenta izstrādi, ražošanu, loģistiku, pārdošanu un mārketingu. Visām struktūrvienībām ir savi noteiktie darbības mērķi, kas jāsasniedz. Lai analizētu tirgus situāciju veic tirgus pētījumus, noskaidro uzņēmuma vieta tirgū un konkurences situāciju.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1396599
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties