1. Tirgvedības plānošana sākas ar uzņēmuma pozīciju noteikšanu tirgū, uzņēmuma vispārējo kopējo spēku, pēc tam notiek uzņēmuma stratēģisko un finanšu mērķu plānošana. Kad mērķi ir noteikti, tiek piemeklēti to īstenošanas veidi, tās ir stratēģijas, kas tiek veidotas atbilstoši uzņēmuma esošajai situācijai un resursiem.
2. Zem tirgvedības pasākumiem tiek domātas dažādas analīzes un pētījumi, kas spēs uzlabot uzņēmuma darbību un izstrādāt veiksmīgas stratēģijas turpmākajai uzņēmuma pastāvēšanai. Tādējādi šie pasākumi tiek veikti dažādas struktūrvienībās, sākot no valdes un beidzot ar mārketinga nodaļu. Uzņēmuma valde izstrādā mērķus, izmantojot vairākas pieejas, piemēram SMART metodi. Tālāk tiek izveidotas struktūrvienības, kas atbildēs par preču sortimenta izstrādi, ražošanu, loģistiku, pārdošanu un mārketingu. Visām struktūrvienībām ir savi noteiktie darbības mērķi, kas jāsasniedz. Lai analizētu tirgus situāciju veic tirgus pētījumus, noskaidro uzņēmuma vieta tirgū un konkurences situāciju.…