b) Kādi reklāmas līdzekļi ir izmantoti?
1. Manuprāt, galvenais reklāmas līdzeklis šajā kampaņā bija produkta personalizācija, kas noveda pie tā, ka patērētājs vēlējās dalīties ar savu pieredzi sociālajos tīklos. Iegādājoties personalizētu Coca-Cola dzērienu ar savu vārdu uz tā, pircējs vēlējās parādīt citiem, ka viņam ir pudele tieši ar savu vārdu, nejūtoties spiests reklamēt produktu, bet gan jūtoties tā it kā viņš būtu īpašs.
Produkts pircējam nelika aizdomāties par to, ka viņš ir tikai instruments, kas palīdz kompānijai sevi reklamēt.
2. Reklāma lika “parastajam” cilvēkam domāt, ka arī viņš var būt tāds kā prosfesionāli sportisti. Ja jau viņi to var, kāpēc, lai es nevarētu? Reklāmās tika piesaistīti profesionāli sportisti, kas dalījās savā pieredzē un tā motivēja arī citus sasniegt labus rezultātus sportā, nēsājot sporta apģērbu ar saukli “Just Do It”, kas atgādinātu, ka arī viņi ir uz to spējīgi.…