Lekciju materiāli (Latvijas Universitāte) sagatavoti špikeru formātā, tātad, 4.fontā. Apskatītas sekojošas tēmas: produkta satura izpēte, kā patērētājs vērtē produktu, prcēja un produkta mijattiecību izpēte, produktu iedalījums, ražošanas līdzekļu iedalījums, produkta kvalitāte, izskats, dizains, līmenis, produkta marka, produkta iesaiņojums, produkta sortimenta raksturojums, platums, garums, dziļums, blīvums, apkalpošanas sortiments, serviss, tirgvedības stratēģiju atbilstība produkta dzīves ciklam, izstrāde, ieviešana, attīstība, briedums, kritums, jaunu produktu klasifikācija, oriģiņalie, uzlabotie, modificētie, produkta sortimentu papildinošie, jaunu produktu attīstīšanas procesa vadīšana, prāta vētras metode, delfi metode, nominālā grupa, galvenie jauna produkta attīstīšanas procesa posmi