Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:586667
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Tirgus segmentēšanas būtība un principi. Uzņēmumam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus. Pareizāk ir iedalīt pircējus pēc motīviem un citām pazīmēm, bet pēc tam piedāvāt produktus, kas radīti, maks.ievērojot šīs pazīmes. Masu mārketings – pārdēvējs organizē viena produkta masveida ražošanu, sadali un virzību visiem tirgiem.(piem. Fords ar Ford-I modeli).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties