Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:896026
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

CENA ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
CENU VEIDOŠANAS KONCEPCIJA ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa. IEKŠĒJIE FAKTORI: mārketinga mērķi, darbības stratēģija, uzņēmuma izmaksas, mārketinga darbības organizācija. ĀRĒJIE FAKTORI: tirgus tipi, pieprasījuma elastīgums, likumdošana un valsts politika, pārējie faktori.
UZŅĒMĒJDARBĪBAS MĒRĶI, NOSAKOT OPTIMĀLĀS CENAS: nodrošināt izdzīvošanu tirgū, maksimāli palielināt peļņu, nodrošināt sev tirgū vienu no lielākajiem produktu realizācijas apjomiem, iegūt tirgū stabilas pozīcijas produktu kvalitātes ziņā.
PASTĀVĪGĀS IZMAKSAS: ir izmaksas, kas nemainās, mainoties produkta ražošanas apjomam vai realizācijai.
VIDĒJĀS PASTĀVĪGĀS IZMAKSAS: mainās līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos vai samazināšanos.
MAINĪGĀS IZMAKSAS: maiņas līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties