Lekciju konspekts, sagatavots špikera formātā (4.fontā). Apskatīts: cena, cenu veidošanas koncepcija, uzņēmējdarbības mērķi, nosakot optimālās cenas, pastāvīgās izmaksas, vidējās pastāvīgās izmaksas, mainīgās izmaksas, vidējās mainīgās izmaksas, bruto izmaksas, vidējās bruto izmaksas, papildizmaksas, marginālā analīze, tirgus tipi, tīrās konkurences tirgus, monopolistiskās konkurences tirgus, oligopolistiskās konkurences tirgus, tīrā monopola tirgus, pieprasījuma elastīgums, neelastīgs pieprasījums, elastīgs pieprasījums, mazelastīga pieprasījuma apstākļi, pieprasījuma elastīguma prognozes, cenu veidošanas metodes izvēle, cenu veidošanas metodes, vidējās izmaksas pluss peļņa, vairumtirdzniecības cena, mazumtirdzniecības cena, ražotāja cena, uzcenojums kā daļa no izmaksām, vidējās izmaksas pluss mērķpeļņa, preces cenas diferencēšana, preces patēriņvērtības noteikšana, proporcionālās cenas, gaidāmās peļņas aprēķins, cenu veidošanas stratēģiju iedalījums, jauno preču tipi, cenu noteikšanas metodes, krējuma nosmelšanas cena, tirgus iegūšanas cenas, prestiža cenas, cenu veidošanas stratēģija tipi, cenu piemērošana tirgum stratēģijas, cenas atlaide, cenu diferencēšanam cenu veidošanas formas, psiholoģiskās cenas, patēriņa vērtības cena, stimulējošā cena, starptautiskā cena, cenu pazemināšana un paaugstināšana pēc uzņēmuma iniciatīvas, kā uz cenu pazemināšanu vai paaugstināšanu reaģē pircēji, kā jāreaģē uzņēmumam.