Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:578324
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās pastāv vairākas tirgus segmentēšanas metodes. Kā izplatītākās tirgus segmentēšanas metodes tiek minētas:
Grupējumu metode pēc vienām un tām pašām pazīmēm. Grupējumu metodes pamatā ir objekta kopuma secīga dalīšana pēc vairākām nozīmīgām pazīmēm. Kāda pazīme tiek izdalīta kā sistēmveidojošais kritērijs, pēc tam veido apakšgrupas, kurās kritērija nozīmīgums ir daudz augstāks nekā kopumā šo preču potenciālie patērētāji. Piemēram, pircējus izdala pēc vecuma, tad izvēlas tos, kas ir vecāki par 20 gadiem, tad jau no šīs grupas atlasa tos, kuri dzīvo pilsētā, tad skatās pēc ienākuma utt.
Daudzdimensiju statistiskās analīzes metode. Šo metodi izmanto, lai izpētītu patērētājus, kuriem piemīt tik atšķirīga uzvedība, ka viņi nav ietilpināmi nevienā no grupām. Īpaši raksturīgi tas ir apģērbu tirgum, kur segmentēšana ir neizbēgama, jo patērētāju prasības ievērojami atšķiras no prasībām tirgū ar ilgstoši lietojamām precēm.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties