Kāpēc ir jāveic pētījums: Polija ir nozīmīgs Eiropas zivju un jūras produktu tirgus, tādējādi ir svarīgi identificēt zivju produktu izplatīšanas iespējas šajā tirgū. Bez tam Polijas zivju pārstrādes sektors ir uz eksportu orientēts, un liela daļa zivju izejvielu šajā sektorā tiek importētas. Pētījuma aktualitāti nosaka pēdējo gadu laikā notikušās pārmaiņas Latvijas zivju konservu realizācijas tirgos, radot nepieciešamību pēc tirgu pārmaiņām, ieskaitot jaunu tirgu izveidi, darbības paplašināšanu atsevišķos esošajos tirgos, kā arī produktu modificēšanas un jaunu produktu ieviešanas.
2. Definē sava topoša pētījuma mērķi! Mērķim jābūt vienkāršam, saprotamam un izmērāmam.
Pētījuma mērķis ir novērtēt Latvijas saldētu zivju, tai skaitā, surimi, un zivju konservu potenciālās iespējas produktu izplatīšanai Polijas tirgū un sniegt ieteikumus šo iespēju izmantošanai.
3. Definē sava pētījuma mērķauditoriju!
• Polijas zivju un jūras produktu tirgus
• Polijas Lauksaimniecības
• Tirdzniecības un Investīciju organizācijas
• Eiropas Savienības zivsaimniecības nozares
• Stratēģiskās tirgus izpētes organizācija (Euromonitor)
• Sabiedriskās ēdināšanas sektors
• Eiropas Zivsaimniecības fonds
4. Izvēlies atbilstošo pētījuma metodi, pamato metodes izvēli!
Atbilstoši pētījuma mērķim un uzdevumiem, kā arī, ievērojot pieejamo datu avotu klāstu un kvalitāti interneta vietnēs, pētījuma veikšanai tiks izmantotas kvalitatīvās metodes.
Iespējamās metodes kādas tiks pētītas: analīzes, grafiskā un bilances metode.