Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:507917
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Daudziem cilvēkiem ir radies nepareizs priekšstats par to, kas tad īsti ir mārketinga pētījumi. Cilvēki uzskata, ka pētījuma būtība slēpjas jautājumu uzdošanā tiem par konkrētu brendu un tā īpašībām, un, lai arī pētījumi tiešām ietver sevī aptauju izveidi, ar to viss pētījums nebeidzas. Turklāt, lai arī aptauja ir bieži izmantotā metode mārkeitnga pētījumos, tomēr tā nav vienīgā.
Ikdienu mārketinga vadītāji saskaras ar dažādu lēmumu pieņemšanu, tāpēc ir svarīgi, lai tas spētu objektīvi un ātri reaģēt, turklāt savā labā izmantot arī mārketinga pētījumu sniegto informāciju. Mārketinga pētījumi ir labs informācijas avots, kuru veiksmīgi izmantojot, var pieņemt patiešām noderīgus un tālejošus lēmumus. Darbojoties biznesa vidē, ikviens biznesmenis sastopas ar mārketinga aktivitātēm, jo tam ir nepieciešams rast savai precei pircējus.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1120218
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties