Daudziem cilvēkiem ir radies nepareizs priekšstats par to, kas tad īsti ir mārketinga pētījumi. Cilvēki uzskata, ka pētījuma būtība slēpjas jautājumu uzdošanā tiem par konkrētu brendu un tā īpašībām, un, lai arī pētījumi tiešām ietver sevī aptauju izveidi, ar to viss pētījums nebeidzas. Turklāt, lai arī aptauja ir bieži izmantotā metode mārkeitnga pētījumos, tomēr tā nav vienīgā.
Ikdienu mārketinga vadītāji saskaras ar dažādu lēmumu pieņemšanu, tāpēc ir svarīgi, lai tas spētu objektīvi un ātri reaģēt, turklāt savā labā izmantot arī mārketinga pētījumu sniegto informāciju. Mārketinga pētījumi ir labs informācijas avots, kuru veiksmīgi izmantojot, var pieņemt patiešām noderīgus un tālejošus lēmumus. Darbojoties biznesa vidē, ikviens biznesmenis sastopas ar mārketinga aktivitātēm, jo tam ir nepieciešams rast savai precei pircējus.…