Ievietosīm sludinājumus internetā, avīzēs un pēc tam rīkosīm intervijas, lai no dažādiem potenciālajiem darba kandidātiem izvēlētos viskvalificētos, vislabākos un visperspektīvākos. Uzņēmums saprot apmācības lietderīgumu un efektivitāti, tāpēc jaunos darbiniekus apmācā mēneša laikā, lai iepazīstinātu ar uzņēmumu, ar uzņēmuma produktiem, ar klientu īpatnībām, ar apkalpošanas kultūru un ar dara pienākumiem.
4. No visiem organizatoriskajiem sakārtojuma variantiem izvēlēšos sakārtojumu pēc teritoriālā principa. Tas paredz, ka katra darbinieka uzdevums ir nodrošināt noteiktu teritoriju, mūsu gadījumā pilsētu (Rīga) ar visu uzņēmuma sortimentu. „DinoZoo” veikali Rīgā (apskatīsim tikai Rīgu) atrodas visos mikrorajonos un visos lielākājos tirdzniecības centros. Tātad, sanāk, ka katrai mazai teritorijai, tas ir katram veikaliņam noteiktajā mikrorajonā vai lielveikalā, ir savs vidējā līmeņa vadītājs- veikala direktors- bet par darbību kopējā teritorijā (pilsētas robežās) atbild jau augstākā līmeņa vadītājs- pārdošanas nodaļas vadītājs.
5. Uzņēmums regulari izvērtē nepieciešāmos resursus, ņemot vērā darba apjoma tirgus apstākļus, prognozes attiecībā uz pasūtījumiem un vispopulārākajām precēm.
Darbaspēku resursi: pirmkārt, kad ir nepieciešamība pēc jauniem darbiniekiem, uzņēmums izmanto iekšējos avotus- izvēlās darbiniekus no jau esošiem darbiniekiem un paaugstina tos amatā. Ja tādu darbinieku nav, tad ar sludinājumu palīdzību meklē darbiniekus no ārejās vides. Šie resursu veidi ir nepieciešami gan uzņēmumam, gan pārdošanas nodaļai.
Finanšu resursi: gan uzņēmumam, gan pārdošanas nodaļai pietiek ar iekšējo resursu izmantošanu un nav nepieciešamības lietot ārejos. Bet, ja tāda nepieciešamība paradīsies, tad noteikti uzņēmums aizņemsies resursus.
Materiālu resursi: uzņēmumam tagad jāiegādās jaunas mēbeles un iekārtas un tas, protams, būs resursi no ārējiem avotiem.
…