Pētījuma problēma ir darbinieku trūkums veikalu tīklā Maxima. Darbinieku trūkums veikalā negatīvi ietekmē apkalpošanas ātrumu un izraisa klientu neapmierinātību, kas var novest pie pircēju skaita pakāpeniskas samazināšanās. Jau esošie darbinieki tiek pārslogoti, tie nogurst ne tikai fiziski, bet arī emocionāli. Slodzes rezultātā darbinieki pieļauj kļūdas preču izlikšanas procesā, t.i., cenu, derīguma termiņu un u.c. neatbilstības. Šo visu iemeslu dēļ cieš arī veikala reputācija, kā rezultātā ir arvien grūtāk atrast jaunus vai nomainīt, aizvietot esošos darbiniekus un tiek zaudēti esošie un potenciālie klienti, kas nenoliedzami var negatīvi ietekmēt veikala peļņu.
Pētījuma objekts – Tirdzniecības tīkls Maxima.
Pētījuma priekšmets – rekrutēšanas politika, to ietverošie elementi, kā arī darbinieku motivēšanas veidi tirdzniecības tīklā Maxima.
Pētījuma mērķis – izpētīt darbinieku trūkuma problemātiku veikalu tīklā Maxima, un kā veikala vadība risina šo problēmu.
Hipotēze – Darbinieku trūkums apkalpojošajā personālā pazemina pakalpojumu kvalitāti ar ko ikdienā saskaras klienti iepērkoties veikalā Maxima, tā rezultātā klientu neapmierinātība ar veikalu tīklu Maxima liek viņiem iepirkties citos lielveikalos, bet tā kā uzņēmējdarbības pamatmērķis ir peļņas gūšana, tad tas ir pretēji uzņēmuma interesēm.
Uzdevumi – 1. Anketēšana
2. Intervēšana
…