Piemēram sadzīves preču reklāmās visbiežāk tiek attēlotas sievietes un mājsaimniecības. Sievietes tiek attēlotas sadzīves preču reklāmās, jo, būtībā, sievietes visvairāk rūpējās par tīrību un kārtību, kāda valda mājsaimniecība. Parasti šīs sievietes reklāmas tiek attēlotas priecīgas, jo šīs attiecīgas produkts viņam palīdz vislabāk un visefektīvāk, tādēļ viņas ir attēlotas apmierinātas. Mājsaimniecības motīvs reklāmās ir pašsaprotami, jo sadzīves preces ir pārsvarā domātas mājsaimniecībām.
https://www.youtube.com/watch?v=Ake1x_qP5AU – Video ir ļoti labi attēlotas vairākas sadzīves preču reklāmas, kurās būtībā galvenie motīvi ir mājsaimniecība un sievietes. reklāmas sievietes, galvenokārt attēlotas, ka sākumā ir neapmierinātas, ka, piemēram, nevar kārtīgi nomazgāt traukus, bet, tad pēkšņi uzrodas kāds “Superlīdzeklis”, kurš vērš visu uz labo pusi.
Psiholoģiskie motīvi dažādu produktu grupu reklāmās var būt visdažādākie un atšķirīgākie. Katrā produkta grupā būs savi psiholoģiskie motīvi. Lai pēc iespējas efektīvāk un veiksmīgāk varētu šos motīvus parādīt reklāmas, ir nepieciešams izpētīt to, kāda ir produkta mērķauditorija, ir jāspēj saprast mērķauditorijas vēlmes un vajadzības. Ja produkta reklāmās tiks piedāvāts apmierināt mērķauditorijas vēlmes un vajadzības, tad uzņēmuma, tas var nākt tikai par labu.
…