Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:953450
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Commercialisation of the mass media sector.
I think, that mass media as many other societies structures come commercial. There can see, that more and more mass media have private owners and their aim is not serve for societies benefit, but for their own benefit.
As a resulting of commercialisation of the mass media sector can seen - increasing globalisation of media company operations, rapid technological changes in media distribution, the appearance of so called “media tycoons” - some with international ambitions and working in several media sectors and so on.

2. The rise of transnational media giants: power in the hands of few.
A handful of powerful global media groups (such as for example - Time Warner, Disney, Bertelsmann, Viacom, and Rupert Murdoch's News Corporation) take control of the expanding media and leisure market spanning film, television, book publishing, music, new online media, theme parks, sport, the print media and even the theatre. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1118557
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties