Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:922261
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2007.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

We are all customers, so we need look no farther than our own buying behavior to know the truth and to understand that today’s customers shop and buy differently. Customers have access to new sources for information, products and services, and will select those that best meet their needs. Customer loyalty is a quaint notion today. To succeed in this new environment, suppliers need to understand the needs and actions of these new customers better. Then they need to structure their channels and sales efforts, so they fit with how customers want to shop, rather than how suppliers want to sell. Value now must be proven in different ways than ever before. Customers didn’t always have this degree of flexibility. In the past, a supplier expected customers to pay for the information and services they used as they decided which products to buy, and then make the final purchase from that supplier.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1172336
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties