Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:497640
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2014.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The author uses connectives to connect ideas in a text (so far, however, first, second, while, as a rule (idiom; usually, but not always)) and modal verbs (would, might, may, could).
Names of the companies and associations are written with the capital letter (Petco, National Associationof Homebuilders, Citigroup, Panasonic, Sears Holding, Fiji Water).
Is used emphatic use of pronouns, tense forms etc. (they’re, we’re, it’s, doesn’t, I’m).
Period of time (earlier this year, in recent months, past few months, June 30).
Ellipsis (“… about using social to influence purchase decisions....”).

The author uses different prints, for example, bold letters for the introduction (“As customers make or break brands…”) and for the title (“Twitter, Twitter, Little Stars”), also uses different letters sizes. The authors, companies and associations are underlined (FITB, Felix Gillette etc.) and written with other colour.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1336950
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties