Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:427607
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation (anotācija angļu valodā)    3
  Anmærkning (anotācija dāņu valodā)    3
1.  Termināls “Vecmīlgrāvis” raksturojums    4
2.  Piestātnes vispārīgie dati    6
3.  Klimatoloģiskais, hidroloģiskais un ģeoloģiskais raksturojums    7
4.  Piestātnes konstrukcijas pamatelementi    9
5.  Piestātnes aprīkojums    11
6.  Piestātnes MKR – 2 tehniskais stāvoklis    13
7.  Secinājumi    15
8.  Ieteikumi    16
9.  Slēdziens    17
  Informācijas avotu saraksts    18
  Pielikums Nr.1 MKR-2 zemūdens apsekošanas akts    19
  Pielikums Nr.2 Piestātnes MKR – 2 griezumi    21
  Pielikums Nr.3 Studiju darbā pieminēto foto dislokācija    23
Darba fragmentsAizvērt

7. Secinājumi
Esot uz SIA termināls „Vecmīlgrāvis” piestātnes MKR – 2, teorētiskās zināšanas, ko ieguvu lekcijās, varēju pārbaudīt praksē, kā arī ieraudzīt dzīvē. Esmu pateicīga termināla un Rīgas Brīvostas flotes darbiniekiem par sniegto informāciju.
Krāsas lobīšanās no poleriem nav būtiska problēma piestātnes ekspluatācijā, bet ar laiku nolobījumi var palielināties un ar kuģa tauvu nostiepumiem polera apkārtmērs var samazināties. Poleris var neizturēt slodzi un salūzt.
Piestātnes tehniskais stāvoklis ir vērtējams kā apmierinošs. Manuprāt, bojājumi nekādā veidā neapdraud konstrukciju, cilvēkus un tehniku, kas atrodas uz piestātnes, tāpēc nevajag veikt ierobežojumus ekspluatācijā vai slodzēs, kas tiek izmantotas uz piestātnes. Tomēr, tuvāko 10 gadu laikā es pieļauju iespēju, ka uz piestātnes radīsies būtiski bojājumi, jo pašlaik termināls veic „ielāpu” klāšanu, tas iespējams, varētu paildzināt piestātnes seguma noturību. Arī rūsa un krāsu nolobījumi nekādi nevar ierobežot piestātnes ekspluatāciju. Šos bojājumus var novērst – notīrot veco krāsu un pārkrāsojot polerus no jauna, jāveic profilakses pasākumi, nodrošinot regulāru krāsas lakojuma apkopi. Manuprāt, lielākā problēma, ar ko ikgadēji saskaras „Termināls Vecmīlgrāvis”, ir izskalojumi gruntī, līdz ar to, veidojas dzelzsbetona plātņu iesēdumi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1364485
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties