Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:768476
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Vārds „publika” ir pazīstams termins komunikācijas izpētē jau no seniem laikiem- tas ir kopējs vārds, lai apzīmētu vārdu „saņēmējs” vienkāršā masu komunikācijas procesa sekojošā modelī (avots, kanāls, ziņojums, saņēmējs, efekts). Informācija par publiku ir arī atgriezeniskās saites un novērtējuma forma.
Publika lielākajā daļā masu mediju nav stingri zināma (tā nevar būt tieši pamanāma), tāpēc terminam „publika” ir abstrakts un strīdīgs raksturojums.
Mūsdienu publikas izcelsme masu medijiem iespējams tika atklāta publiskos teātra vai mūzikas pasākumos tāpat kā spēles un teātra izrādes senos laikos. Publika, kā skatītāji publiskos pasākumos gadsimtu gaitā, ieguva likumīgu statusu jau vairāk nekā pirms diviem gadu tūkstošiem, ar visām tās paražām, ekspektācijām un likumiem utt.
Masu mediju publika nevar „runāt pretī” tās avotiem, un masu mediju izplatīšanas tehnoloģija nav parasti piemērota, lai šādas darbības būtu tehniski iespējamas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1117535
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties