TEMATISKAIS PLĀNS 6.KLASEI
2004./2005.m.g.
Priekšmets Latviešu valoda (LAT 2)
Skolotājs
Mācību līdzekļi 1. „Latviešu valoda 6.klasei mazākumtautību skolā”. O.Burkevica,L.Cīrule, L.Grigule,J.Lukašēviča, A.Neimane, I.Pāvula, M.Taube,L.Ugaine, A.Zakrevska, Zvaigzne ABC, 1999.
2. „Latviešu valoda 6.klasei mazākumtautību skolā darba burtnīca”. O.Burkevica,L.Cīrule, L.Grigule,J.Lukašēviča, A.Neimane, I.Pāvula, M.Taube,L.Ugaine, A.Zakrevska, Zvaigzne ABC, 1999.
3. „Lasāmā grāmata latviešu valodā 6.klasei mazākumtautību skolā”.I.Pāvula, M.Taube, A.Zakrevska, Zvaigzne ABC, 2003.
Standarts Projekts. Latviešu valoda skolām, kas īsteno mazākumtautību izglītības programmas. Pamatskolas standarts. Mācību programmas paraugs. – Rīga,2002.
Iemaņas un prasmes pēc standarta:
Komunikatīvā kompetence (KK)
1.Prast izmantot valodu dažādiem saziņas mērķiem.
Valodas kompetence (VK)
1.Izprast latviešu valodas uzbūves īpatnības un praktiski izmantot dažādus valodas sistēmas elementus runā un rakstos.
Sociokultūras kompetence (SK)
1.Iegūt un izmantot zināšanas par sociālo un kultūras kontekstu valodas praksē.
2.Mācīties izprast latviešu tautas un citu tautu kultūras savdabību.
3.Mācīties saprasties daudzkultūru sabiedrībā.
Mācīšanās kompetence (MK)
1.Apgūt prasmi grupā un patstāvīgi un pastāvīgi mācīties valodu.
2.Izmantot esošās zināšanas un pieredzi, lai iegūtu jaunu informāciju.
3.Nepārtraukti pilnveidot un padziļināt savu latviešu valodas prasmes līmeni. …