Variants: bērni divatā zīmē uz vienas lapas, kuru pēc tam pārgriež uz pusēm . Tad audzinātāja dod izvēlēties vāzes trafareta formu, kuru bērns apvelk, izkrāso, izgriež.
Pēcpusdienā savu vāzi izgriež, darbus izvieto izstādē pie sienas. Kopīgi vēro, analizē. Kāpēc izvēlētas plūstošas līnijas? Vai vāzes izskatītos tādas pašas arī pie straujas mūzikas? Nodzied dziesmu ”Kumeliņi, kumeliņi”, mēģinot gaisā izzīmēt līnijas. Kādas ģeometriskas formas var saskatīt darbos? Kādus tēlus var iztēloties? Kuras no izmantotajām krāsām ir sastopamas dabā?
Turpmāk darbu papildina-aplicēšanā, rokdarbos taisa ziedus, kurus ievieto vāzē.
…